luni, 28 martie 2011

I love u more than U know..

Sa incep..dar nici macar eu nu stiu cu ce..cu multumiri,cu cereri,sau cu "te iubesc". Tot ceea ce vreau sa stii ca sunt cea mai norocoasa persoana din lume pt ca te-am intalnit,te-am cunoscut..chiar daca nu te-am simtit..pt ca te port in inima mea mereu. Esti un inger cazut menit sa-l cunosc si promite-mi ca nu ai sa pleci niciodata..ca vei sta langa mine ..iar eu nu te voi mai lasa niciodata sa cazi..te voi ridica mereu...voi fi mereu acolo asa cum si tu esti. Nu exista cuvinte sa descriu cu adevarat ceea ce vreau sa zic .. nici un cuvant nu este demn de tine..de chipul tau,de ochii tai...de zambetul tau.Poate ti se v.a parea panal,copilaresc ceea ce am scris..asa ca spun dinainte iarta-ma...Iarta-ma ca te iubesc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu