sâmbătă, 26 martie 2011

Letter for a dear friend..

 Suspine,lacrimi,indiferenta si intrebari fara raspuns.Pana acum ceva timp nu credeam ca" "indiferenta doare cel mai tare" dar acum stiu..stiu prea bine,vreau sa pun capat..dar sunt neputincioasa in fata corbului mascat de cinitate.Sezoanele se schimba, stelele cad..toate repetandu-se la nesfarsit aducand un nor plumburiu de ura in inima mea plina de cicatrici provocate de dezamagiri.Se presupunea ca trebuie sa fim fericiti? Cand tot ce imi doresc vine cu un pret. Mi-a pasat,imi pasa si imi v.a pasa mereu ca intr-un joc aritmetic nebun si fara reguli unde ceata pune stapanire pe gandurile mele ducandu-le intr-un cimitir al ororilor unde inca totul este viu, ceea ce ma sperie si mai tare decat moartea...adica..indiferenta ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu